Tiskanje in zajemanje dokumentov

Je vaše delo z dokumenti optimizirano?

Največkrat ima vsaka pisarna svoj tiskalnik. Običajno so to cenovno ugodnejši tiskalniki, ki imajo drage in po kapaciteti izpisa zelo majhne tonerje. Tudi poraba električne energije in emisija CO2 pri teh ni ravno blesteča.

Poznate odgovore na naslednja vprašanja?

Koliko papirja porabite mesečno?

Koliko električne energije porabijo vaši tiskalniki, faksi, mulfitukcijske naprave in optični čitalniki?

Kakšen je celotni strošek tiskalne naprave v njenem življenskem obdobju (nakup + potrošni material + servis)?

Koliko in kakšne tiskalnike dejansko potrebujete glede na obseg in zahteve poslovanja?

Želim pomoč pri optimizaciji
Vmesnik za potrjevanje računov na FURS
40% klicev na IT in službo za podporo, je povezanih s tiskalniki

Optimizacija tiskalniške infrastrukture

Praktično vsa podjetja imajo določeno tiskalniško infrastrukturo: črno-bele in/ali barvne namizne tiskalnike, multifukcije, visoko zmogljive tiskalnike ipd.

Sledenje stanju, stroškom, količini izpisov, zalogi potrošnega materiala, pri vsakem aparatu je lahko zahtevno opravilo. Stroški nenadzorovane tiskalniške infrastrukture lahko nanese tudi čez 500€ na zaposlenega na leto!

Naš pregled in analiza vam bo pomagal da pridobite celoten pregled na tiskalniško infrastrukturo, informacije o stroških in konkretne predloge o izbolšavah

Želim analizo tiskalniške infrastrukture
Stroški tiskanja predstavljajo kar 30% stroškov poslovne komunikacije

Zmanjšajte stroške

Če tiskalniki niso nadzorovani, lahko stroški tiskanja narastejo do neba. Če podjetje ne nadzoruje stroškov, tudi zaposleni ne bodo pazili kaj in koliko tiskajo, kar lahko stroške samo še poveča.

Stroške lahko optimiziramo z izborom primernih naprav glede na vaš obseg in način dela, eliminiranjem nepotrebne tiskalniške infrastrukture in uporabo najnovejših tehnologij.

Želim analizo tiskalniške infrastrukture
80% zaposlenih dnevno porabi več kot pol ure za iskanje informacij

Izboljšajte učinkovitost delovnih procesov

Pogosto se podjetja zanašajo na “papirne” procese, ki opravilom podaljšujejo čas in s tem zvišujejo stroške. Ko morajo zaposleni po omarah iskati papirne dokumente, ki jih potrebujejo, to dodaja minute, pogostokrat tudi ure, ko niso učinkoviti.

Z vsako minuto, ki jo zaposleni porabijo za iskanje dokumentov, se zmanjšuje dodana vrednost za vaše storitve in poslovna učinkovitost.

Pomagamo vam pridobiti pregled na vašimi dokumentnimi procesi in hrambo dokumentov, ter skupaj oblikujemo strategije za varnost, dostop in hrambo vaših dokumentov.

Želim analizo tiskalniške infrastrukture

Omogočamo vam tudi

Inteligentno upravljanje

Print Managment izboljšuje varnost dokumentov med samo uporabo večopravilnih naprav.
Omogoča zmanjševanje stroškov in ustvarja varno okolje za tiskanje, kopiranje, skeniranje, faksiranje in distribucijo dokumentov.

Varnost okumentov

Avtentikacija/prijava na napravi zagotavlja visoko stopnjo zaupnosti dokumentov. Vse aktivnosti se beležijo in spremljajo ter vse dragocene informacije ponudi zbrane na enem mestu, kar dodatno olajša delo in povečuje učinkovitost IT oddelku.

Povečanje vrednosti MFP

Napredne rešitve tiskanja, kopiranja in skeniranja izkoristite skozi poenoten vmesnik. Tiskajte tisto kar potrebujete in skenirajte vse kar lahko. MFP naprava lahko v hipu postane ključni dejavnik za eliminiranje nepotrebnega papirja oz. vam skenirane dokumente naredi še bolj dostopne.

Follow me print

Prikladno in varno. Natisnite dokument od koder koli in ga prevzemite kjer ga želite in kadar ga želite. Dokument vam bo sledil bodisi v drugo nadstropje, dislocirano enoto ali pa na drug konec sveta. Zagotovljena preprostost ter varnost saj se vam dokument natisne na napravi, ki ste jo izbrali takoj, ko se boste avtenticirali.

Povpraševanje

Želite ponudbo za izdelavo spletnega mesta?

Izpolnite obrazec in kontaktirali vas bomo. Bolj podrobno kot boste izpolnili obrazec več informacij bomo imeli takoj za vas in lažje vam bomo pripravili natančno ponudbo.

    S katerimi storitvami vam lahko pomagamo?

    Spletna stranSpletna trgovinaSEO optimizacija za brskalnikePrenova spletne straniNadgradnja spletne straniVzdrževanje in pomoč pri upravljanjuMarketing in oglaševanjeDrugo

    Koliko ste pripravljeni vložiti v vaš projekt?

    med 200 in 500€med 500 in 750€med 750 in 1.000€med 1.000 in 1.500€med 1.500 in 3.000€več kot 3.000€Ni pomembnoNisem še določil

    Kdaj želite začeti s projektom?

    Takoj želim začetiV roku enega mesecaV roku 2 mesecevNimam določenega datuma

    Kdaj si želite končati?

    Najhitreje možnoV roku 1 do 2 mesecevNimam določenega datuma

    Dodatne funkcije spletne strani

    Napredna SEO optimizacijaPriprava za večjezičnostFB Messenger live chatNapredna Google analitikaKoledar dogodkovPovečana varnostna zaščita

    Avtomatizacija trgovine

    Avtomatizacija z dostavno služboPovezava z računovodskim programomAvtomatična sinhronizacija zalog/cenAvtomatizacija s Ceneje.siAvtomatizacija Etsy

    Najpogostejši dodatki trgovin

    Kartična plačilaUPN QR nalog ob naročiluAvtomatično tiskanje naročilTiskanje naslovov na nalepkeNapredni avtomatizirani kuponi''Cashback'' oz. zbiranje točkSprejemanje naročnin na izdelke

    Opišite vaš projekt in cilje, ki jih želite doseči

    Vaši podatki

    Naše spletne storitve

    Spletne trgovine

    Nakupovanje preko spleta je postalo vsakdanja realnost. Izdelamo vam odzivno, pregledano in uporabno spletno trgovino s katero se boste postavili na splet.

    spletne trgovine

    Spletne strani

    Poskrbimo za učinkovito oblikovanje in postavitev moderne ter odzivne spletne strani. Predstavite svojo podjetje in dejavnost na spletu: Hitro, učinkovito ugodno.

    spletne strani

    Vzdrževanje in optimizacija

    Z optimizacijo spletnih strani poskrbimo, da vaša spletna stran zaseda najboljše pozicije na Googlu.

     

    Vzdrževanje in optimizacija